close

健康的假牙

哈哈哈....d 牙唔健康至要帶假牙....不過我呢副係大人小朋友都啱o既
話說要為職青團契準備小食....鮮有出手o既我就好有誠意咁上網搵吓idea啦.....
搵左好耐....終於....俾我搵到呢個易整又快捷既party snack....
見到仲令人會心微笑tim ~~~  

食既時候, 有人含住副假牙來玩.... 都幾搞笑 ^ ^  

材料:
蘋果 (顏色要夠紅及均勻, 有點蘋果一邊紅, 另一邊黃o左)
棉花糖(最細粒)

做法:   (我只係憑網上圖片自己想像個做法咋, 圖片為我既製成品)

1. 將蘋果洗淨, 去芯, 切片. (切片要夠簿同均勻否則變左一對孖潤腸, 而且太厚會企唔穩)
2. 切好既蘋果片要馬上浸係鹽水(防绣), 待乾.
3. 先排好一層'下唇', 將白色棉花糖 遂一排入, 填滿便可.
4. 最后蓋上'上唇' 即成. 不過蓋上唇要盡量配返同一個tone既紅色, 否則變鴛鴦咀.

 
arrow
arrow

    瑪莉e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()